SOSTE 30 km/hr

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων 2019

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας, για το 2019, τα τροχαία συμβάντα στη χώρα ήταν 10.712, εκ των οποίων τα 665 ήταν θανατηφόρα με 701 νεκρούς, 642 σοβαρά τραυματίες και 12.026 οι ελαφριά τραυματίες. Το σύνολο των τραυματιών (βαριά και ελαφριά) ήταν 12.668, ενώ το σύνολο των παθόντων (νεκρών, βαριά και ελαφριά τραυματιών) έφτασε τους

SOSTE 30 km/hr

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων 2018

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, για το 2018, τα τροχαία συμβάντα ήταν 11.396, εκ των οποίων τα 655 ήταν θανατηφόρα με 709 νεκρούς, σε 601 συμβάντα υπήρχαν 701 σοβαρά τραυματίες και σε 9.377 οι ελαφριά τραυματίες ήταν 12.073. Το σύνολο των τραυματιών (βαριά και ελαφριά) ήταν 12.774, ενώ το σύνολο των παθόντων (νεκρών, βαριά

SOSTE 30 km/hr

Στατιστικά στοιχεία τροχαίων 2017

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, για το 2017, τα τροχαία συμβάντα ήταν 10.902, εκ των οποίων τα 679 ήταν θανατηφόρα με 730 νεκρούς, σε 607 συμβάντα υπήρχαν 704 σοβαρά τραυματίες και σε 9.416 οι ελαφριά τραυματίες ήταν 12.070. Το σύνολο των τραυματιών (βαριά και ελαφριά) ήταν 12.774, ενώ το σύνολο των παθόντων (νεκρών, βαριά

Μη με ξεχνάς

Ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων 2018 (κάλεσμα)

Αν είσαι ένας από μας…Αν έχεις χάσει δικό σου άνθρωπο το μυαλό σου κυριαρχείται απ αυτό 365 ημέρες και 365 νύχτες κάθε χρόνο.Η Μνήμη είναι η πραγματικότητα σου. Η νέα Ζωή σου και η νέα Ζωή του.Ο πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα καλεί όλους τους  πολίτες να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε διάφορες πόλεις

SaveLIVES – Δέσμη μέτρων για την οδική Ασφάλεια από τον Π.Ο.Υ.

Με πρωτοβουλία του SOS Τροχαία Εγκλήματα, για πρώτη φορά κείμενο του ΠΟΥ για την Οδική Ασφάλεια μεταφράστηκε και εκδόθηκε στα ελληνικά. Την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας του συλλόγου “SOS Τροχαία Εγκλήματα” με τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Ν. Βούτση. Μετά από διεξοδική συζήτηση για μια σειρά θεμάτων που αφορούν την Οδική Ασφάλεια,

Ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων 2017 (κάλεσμα)

Αν είσαι ένας από μας…Αν έχεις χάσει δικό σου άνθρωπο το μυαλό σου κυριαρχείται απ αυτό 365 ημέρες και 365 νύχτες κάθε χρόνο.Η Μνήμη είναι η πραγματικότητα σου. Η νέα Ζωή σου και η νέα Ζωή του.Ο πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα καλεί όλους τους  πολίτες να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε διάφορες πόλεις

Ποιός είναι υπεύθυνος για την οδική ασφάλεια – το παράδειγμα της Ν.Υ.

Ποιός έχει την κύρια ευθύνη για την οδική ασφάλεια; Ο Γιώργος Κανελλαΐδης, επίτιμος καθηγητής του ΕΜΠ, με την ερευνητική του ομάδα, έχει συντάξει ένα Στρατηγικό σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια, το οποίο προσπαθεί να προωθήσει με κάθε τρόπο ώστε να υιοθετηθεί και να θεσμοθετηθεί από την Πολιτεία. Στις μακροχρόνιες προσπάθειές του περιλαμβάνονται συναντήσεις του με

Προσοχή: Φονικές διαφημίσεις

Προσοχή: Φονικές διαφημίσεις

https://videos.files.wordpress.com/rmsgytaC/ads_1_dvd.mp4   The documentary reveals for the first time the enormous scandal that concerns illegal billboard advertising in Greece. It investigates the corruption, interests and large amounts of money at stake, but mainly it focuses on the human dimension of the problem, following the struggle for justice of a father whose son was killed by

SOSTE 30 km/hr

Το “όλο και πιό γρήγορα” δεν είναι ποτέ αρκετό

του Δημοσθένη Παπαδάτου – Αναγνωστόπουλου, SOS Τροχαία Εγκλήματα – Θεσσαλονίκη Ποιός είναι αρμόδιος για τη ζωή; Η συναυλία που οργάνωσε την Κυριακή στο ΑΠΘ ο Πολιτιστικός Σύλλογος της Ιερισσού, ήταν η τελευταία από τις εκδηλώσεις που έγιναν στη Θεσσαλονίκη για την οδική ασφάλεια. «Αυτά», θα πει κανείς, «είναι αρμοδιότητα της τροχαίας και των συγκοινωνιολόγων». Είναι

Η ταχύτητα πρώτη αιτία τροχαίων

Η ταχύτητα πρώτη αιτία των τροχαίων

Ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ3, στις 8/5/2017 Η ταχύτητα που αναπτύσσουν οχήματα και πολλές φορές ξεπερνάει τα επιτρεπτά όρια είναι η πρώτη αιτία πρόκλησης τροχαίων συμβάντων όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες. Εκτός από την σωστή συμπεριφορά των οδηγών, η αυξημένη αστυνόμευση, αλλά και η προσαρμογή των ορίων ταχύτητας του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στις πραγματικές