Την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε η τακτική Γενική Συνέλευση του συλλόγου στα γραφεία μας στην Αθήνα.
Εγκρίθηκαν ομόφωνα ο οικονομικός και Διοικητικός απολογισμός του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου.
Στις εκλογές που ακολούθησαν εκλέχτηκαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής για την επόμενη διετία.
Το Σάββατο 21 Μαρτίου συνεδρίασε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο και συγκροτήθηκε σε σώμα. Η σύνθεση του είναι:
Πρόεδρος: Μανώλης Σταυρουλάκης
Αντιπρόεδρος: Μαργαρίτα Κουτσανέλλου
Γραμματέας: Πάνος Ιωάννου
Ταμίας: Βέτα Μακρυγιάννη
Μέλη: Κατερίνα Λαλαούνη, Γιώργος Ιατρού, Χρυσούλα Φουκαράκη, Φωτεινή Σιέχου, Καίτη Μακρή
Αναπληρωματικά μέλη: Βικτωρία Μουλαρά, Αλέκος Κρητικός
Ελεγκτική Επιτροπή: Κουβίδης Γιώργος, Μπένος Αλέξης
Αναπληρωματική: Μωραΐτου Πόπη
Ο σύλλογος θα συνεχίσει τη δράση του με πνεύμα ενότητας και ανανέωσης. Στα όργανά του συμμετέχουν δεκατέσσερα συνολικά άτομα από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, την Αλεξανδρούπολη, το Μεσολόγγι, την Αταλάντη, τη Μυτιλήνη και την Ικαρία. Οκτώ από αυτά έχουν χάσει παιδί τους, δύο έχουν χάσει αδέρφια, μία σύζυγο και ένας έχει αδερφό με αναπηρία 90% από τροχαίο έγκλημα.
Θα αγωνιστούμε για να ακουστεί πιο δυνατά η Φωνή των Θυμάτων











